Bryta om

Minna är 16 och bor på Söder i Stockholm. Hon ska precis börjat gymnasiet och efter mycket trassel i nian har hon bestämt sig för att börja om. Hon ska börja sköta sig. Hon börjar i ny skola där ingen vet vem hon är. Och kanske får hon lite ro nu när mamman är intagen på psyket och hon bara har sig själv att ta hand om.


Jag tyckte boken verkade rätt så trist men när jag väl började läsa den så fångades jag in typ efter första sidorna! Boken var uber bra så jag läste ut på två dar C: Sån är jag :)




                                                            ( framsidan ser faktiskt
                                                                                rätt trist ut c: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0