Syskonkärlek, räcker det om jag älskar dig?

Syskonkärlek
Amanda älskar sin bror Ludvig och med tiden upptäcker hon att han känner detsamma för henne. De dras till varandra allt mer och till slut kan de inte stå emot längre utan inleder ett förhållande.

Syskonkärlek är skriven av, Katarina von Bredow. Jag tyckte om den här boken.
Jag tycker att om man någon gång får chansen att läsa den, tycker jag ni borde göra det.



Räcker det om jag älskar dig?
19-åriga Fanny slits mellan pojkvännens lögner och sin mammas problem. När den unge manlige läraren Finn erbjuder henne sitt stöd ställs allt på sin spets ...

Den här boken var också bra. skriven av samma författare.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0